poniedziałek, 21 stycznia 2013

Upragniony projekt denko


Czy też czasem to czujecie ? To poczucie winy , uczucie , że nie powinnyśmy czegoś kupować ?
Oj tak , ja znam to uczucie doskonale.


Zacznijmy od tego , że moja mania kupowania zbyt wielu kosmetyków doprowadza mnie prawie przy okazji każdych zakupów do poczucia winy , kiedy euforia wywołana zakupami już opadnie.
Wychodząc ze sklepu czuje , że to co kupiłam jest mi potrzebne i na pewno to zużyje ale gdy już jestem w domu i kolejny produkt dokładam do sterty tego co już mam to ogarnia mnie uczucie , że i tak wiem , że tego nie zużyje. Po prostu nie będę w stanie , zużyję coś pare razy ale na tym się skończy bo kupie coś kolejnego. Miałam mnóstwo przypadków gdy dany produktów zastąpiłam jakimś innym , i pól biedny gdy ten nowy jest dobry , ale często zdarzało się tak , że ten nowy produktów okazywała się kompletnie beznadziejny i kolejne pieniądze były wyrzucone w błoto.

I niestety moja mania kupowania wszystkiego w nadmiarze trwa. Tych stałych kosmetyków , których zakup powtarzam kiedy tylko się skończą jest na prawdę nie wiele. Najczęściej zdarza się tak , że cały czas szukam czegoś nowego nawet gdy jakiś produkt jest dla mnie dobry. 

Mój ukochany dostaje drgawek kiedy tylko wchodzę do drogerii , bo wie , że nie wydaje sama , tylko z jakimś ''bardzo przydatnym'' nowym podkładem , kremem ,szamponem bądź czymś podobnym.

I za każdym razem kiedy oglądam video na YouTube z serii projektu denko , marzę o tym aby kiedyś móc zebrać taką ilość pustych opakowań jakie prezentują dziewczyny :(
Ja tak na prawdę  nie jestem w stanie wykorzystać tego wszystkiego co posiadam a cały czas kupuję coś nowego i nie mogę przestać. 

Czy macie może coś podobnego , albo może chcecie podzielić się swoimi uwagami , jeśli tam to zapraszam do komentowania:) 

PS a może chcieli byście obejrzeć video z moją cała ''kolekcją'' kosmetyków , o której wspominałam w tym poście , dajcie znać.

Buziaki 
Załamana brakiem możliwości zrobienia projektu denko
MissDark 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz