poniedziałek, 21 stycznia 2013

Co jest w mojej torebce ? ;>


Co jest w mojej torebce ?



Wiele kobiet ma fioła na punkcie torebek i butów. Ja z butami tego problemu nie mam ale szaleję na punkcie torebek.
Dlatego dziś chciałabym wam zaprezentować moją torebkę i jej zawartość.

Po pierwsze lubię klasykę i funkcjonalność, co absolutnie nie oznacza, że nie mam w swojej kolekcji torebek , które nie są dość odjechane (np. torebka z bambusową rączką , która jest mega nie wygodna do noszenia):)

Torba , która dla mnie mogłaby uchodzić za torbę idealną to torba duża , przestronna , prosta , klasyczna , najlepiej w czarnym , brązowym lub beżowym odcieniu.

Często targam ze sobą dużo rzeczy , tak więc nie mogę pozwolić sobie na małą torebeczkę , która będzie w stanie zmieścić jedynie telefon i chusteczki.

Dlatego też szukając na allegro natknełam się na cudowną torbę (na pierwszy rzut oka wręcz idealną) tak więc postanowiłam ją kupić.
Torebka wygląda tak :



Model ShopperBag w kolorze czarnym ze zlotymi wstawkami.

Właśnie dziś dostałam paczkę z tą właśnie torbą. 
Jeśli chcecie zobaczyć ją w filmiku razem z zawartością zapraszam do obejrzenia :

Bardzo chętnie dowiedziałabym się od was jakie wy rzeczy nosicie w swoich torebkach i jakie modele są dla was najbardziej funkcjonalne?

A może chcecie zobaczyć całą moją kolekcję torebek ? (OSTRZEGAM JEST OGROMNA)
dajcie znać

Pozdrawiam ciepło 
MissDark


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz